Ігрова індустрія в ударі: звільнення досягли 20 тисяч осіб за півтора роки
З початку 2024 року ігрова індустрія зазнала непримиренних втрат, згідно з даними порталу Game Industry Layoffs. За менш ніж півтора роки кількість звільнень у цьому секторі перевищила 20 тисяч осіб, наближаючись до загального показника за весь попередній рік. Статистика свідчить про те, що до кінця травня 2024 року втратили роботу понад 10 тисяч працівників ігрової галузі.
Згідно з даними Game Industry Layoffs, найбільше звільнень відбулося в січні 2024 року, коли майже 6 тисяч осіб втратили свої посади. Серед компаній, які зробили найбільший внесок у загальну кількість звільнень за 2024 рік, увійшли такі гіганти галузі, як Microsoft, Unity, PlayStation, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Riot Games, Twitch та Sega.
Керівники ігрових компаній вже в січні намітили, що наступні два роки можуть бути важкими, а 2024-й рік охарактеризували як “рік закриття”. Ці тривожні тенденції можуть вказувати на серйозні виклики, з якими стикається індустрія, і сигналізують про необхідність серйозних стратегічних переосмислень для виживання ігрового бізнесу.