Розробники здивували використанням можливостей PlayStation 5
Архітектор PlayStation 4 та PlayStation 5, Марк Церні, був приємно здивований тим, як розробники ігор скористалися можливостями консолей нового покоління. В інтерв’ю виданню GamesIndustry він розповів, що очікував обмеження продуктивності на рівні 30 кадрів на секунду. Однак багато студій пожертвували деталізацією заради плавності геймплею, досягнувши показника в 60 кадрів на секунду.
Церні підкреслив, що геймери виграли від цього, але він не передбачав такого широкого каталогу ігор з високою частотою кадрів. Попри це, архітектор вважає, що в найближчі роки акцент все ж таки буде зроблено на якості графіки, можливо, на шкоду продуктивності.
Також Церні був здивований швидким впровадженням технології трасування променів. Він прогнозував, що ця технологія буде прийнята розробниками значно пізніше. Щодо портування PlayStation-ексклюзивів на ПК, він зазначив, що процес був відносно простим, хоча оптимізація залишалася головною проблемою.
Як повідомлялося раніше, інсайдери очікують, що до кінця 2024 року Sony може анонсувати PlayStation 5 Pro, з акцентом на розширені можливості трасування променів.