S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля — гра, створена під звуки війни
Технічний продюсер “S.T.A.L.K.E.R. 2” Євген Кулик: “Половина нашої студії працює під загрозою загибелі”
Творці гри продовжують працювати попри війну
Українська компанія GSC Game World, яка працює над продовженням культової гри “S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля”, зіштовхнулася з численними труднощами через повномасштабне вторгнення Росії. Частина працівників студії змушена працювати під постійною загрозою, адже чимало з них залишилися в Україні, де щодня йде війна.
За словами Євгена Кулика, технічного продюсера гри:
Я б сказав, що половина нашої студії зараз працює під постійною загрозою загибелі.
Незважаючи на складні умови, розробники продовжують роботу над грою, присвячуючи її колегам, які загинули на війні.
Підготовка до війни
Перед повномасштабним вторгненням компанія активно готувалася до можливих загроз. Головна продюсерка Марія Григорович організувала евакуацію команди з Києва:
- 180 працівників та їхні родини виїхали до західного кордону України.
- 139 працівників залишилися в країні, частина з яких пішли на фронт.
Однією рукою ми заряджаємо зброю, а іншою створюємо гру, — розповідають розробники.
Ті, хто евакуювався, продовжили роботу в новій студії у Празі, забезпечуючи безперервний процес розробки гри.
Тернистий шлях гри
Оригінальна гра “S.T.A.L.K.E.R. : Тінь Чорнобиля” (2007 рік) стала культовою, а продовження “S.T.A.L.K.E.R. 2” — планувалося до випуску у квітні 2022 року. Однак через початок війни реліз було перенесено.
Нова дата виходу гри — 20 листопада. Нещодавно вийшов документальний фільм, що розповідає про складний шлях команди до цієї події.
Відмова від Росії
Війна також вплинула на стосунки розробників з російською фан-базою. Спочатку вони намагалися заручитися підтримкою російських гравців, але зіткнулися з негативом. Тому GSC Game World прийняла рішення:
- Прибрати російську озвучку та субтитри.
- Не випускати гру на території Росії.
Ми отримали багато негативу, тому вирішили приєднатися до санкцій, — пояснює Євген Кулик.
Україна продовжує створювати культурні шедеври
Попри війну, Україна продовжує брати участь у культурних подіях, як-от Євробачення-2022, яке виграла країна, та масштабний музичний фестиваль “Атлас” у Києві. GSC Game World також не відступає і хоче показати світу, що українська індустрія відеоігор жива.
Ігри — це теж частина культури, як музика, кіно, мистецтво, книги. Тому це важлива робота, — підкреслює Кулик.
Пам’ять про героїв
Однією з головних мотивацій команди є завершення гри на честь колег, які загинули, захищаючи Україну. Серед них — Володимир Єхзов, розробник, який загинув під час оборони Бахмута.
Ми маємо зробити все можливе, щоб це сталося, і їхні зусилля оцінили, — зазначає Кулик.
“S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля” — це не просто гра, це символ стійкості та боротьби за свободу, яку українські розробники продовжують вести і на фронті, і в ігровій індустрії.