Розробники Kingdom Come: Deliverance II зменшили масштаб гри через обмеження Xbox Series S
На заході Game Access студія Warhorse Studios оголосила, що розробка Kingdom Come: Deliverance II була обмежена технічними можливостями Xbox Series S. Відповідно до продюсера гри, Мартіна Кліми, недостатня оперативна пам’ять – лише 10 ГБ у найслабшій консолі поточного покоління – змусила зменшити масштаб нової частини лише на 25% порівняно з попередником.
На PlayStation 5 і Xbox Series X гра працюватиме в роздільній здатності 4K з частотою 30 кадрів на секунду. Щодо Xbox Series S, роздільна здатність буде 1440p також з частотою 30 кадрів на секунду. Відсутність різних режимів відображення свідчить про вимогливість гри до процесора.
Хоча обмеження на кадри можуть розчарувати деяких гравців, стабільна продуктивність обіцяє покращення у порівнянні з першою частиною. На ПК графічній технології, такі як NVIDIA DLSS, дозволяють досягати до 80 кадрів в секунду в роздільній здатності 4K.
Kingdom Come: Deliverance II планується на випуск цього року для ПК, PS5 і Xbox Series.