Розробка AAA-ігор: чому анонс і реліз можуть відрізнятися на п’ять років і більше
Марк Дарра, колишній продюсер серії Dragon Age і консультант для The Veilguard, розкрив причини великої відстані між анонсом і релізом AAA-ігор у сучасній індустрії. Він підкреслив, що розробка сіквелів часто не починається паралельно з випуском попередніх частин, а команди розробників переважно працюють над додатковим контентом та DLC. Це може призводити до затягування термінів випуску на кілька років.
Дарра також вказав на тиск з боку видавців, який змушує розробників анонсувати проекти ще до початку їхньої активної розробки. Це може бути пов’язане з потребою у більшому списку проектів для презентації перед інвесторами або для захисту проекту від внутрішніх перегонів.
За словами Дарра, анонсувати ігри на десять років до релізу є ризикованою стратегією, яка може вводити фанатів в оману щодо стану розробки проекту.