Новий етап розвитку Old School RuneScape: кастомні сервери

Новий етап розвитку Old School RuneScape: кастомні сервери

Компанія Jagex анонсувала запуск кастомних серверів для Old School RuneScape (OSRS). Ця можливість відкриє для гравців новий рівень свободи — від тепер вони самі зможуть створювати унікальні ігрові світи з власними правилами та особливостями. Хочете створити PvP-світ, де кожен крок може стати останнім, або режим з єдиним життям для максимального виклику? Тепер це стане реальністю завдяки Project Zanaris — офіційній програмі кастомних серверів.

Повна свобода для гравців

Project Zanaris дасть змогу гравцям контролювати всі аспекти світу OSRS. Jagex не накладатиме жодних обмежень — тепер усе залежить лише від вас. Гравці зможуть обирати між різними ігровими режимами, встановлювати унікальні правила, забороняти чи дозволяти торгівлю, а також створювати свої власні варіанти гри, зокрема режим хардкору чи PvP-зони по всьому світу.

Фільтри для пошуку ідеального сервера

Для тих, хто не хоче самостійно створювати сервери, Jagex передбачає можливість пошуку вже існуючих кастомних серверів. Гравці зможуть обирати серед сотень серверів, налаштованих іншими користувачами, фільтруючи їх за параметрами, які найбільше відповідають їх стилю гри. Таким чином, кожен знайде для себе оптимальний світ, який повністю відповідатиме його очікуванням.

Чи постраждає основна гра?

Одним з головних питань, яке хвилює спільноту OSRS, є те, чи вплине розробка кастомних серверів на основну гру. Jagex запевняє, що ні ресурси, ні час, присвячені розробці кастомних серверів, не відвернуться від підтримки базової версії OSRS. Більше того, гравці зможуть переносити прогрес свого основного персонажа на кастомні сервери, щоб продовжити грати з того місця, де вони зупинилися.

Очікування від Project Zanaris

Розробники висловлюють впевненість у тому, що їхнє бачення кастомних серверів відповідає духу Old School RuneScape — “створювати щось для гравців та разом із гравцями”. Попри те, що до завершення розробки Project Zanaris ще далеко, команда вже готова поділитися своїм баченням і планами на майбутнє.

Відповіді на питання вже скоро

Jagex оголосила, що вже 12 вересня планує детально відповісти на всі запитання, пов’язані з Project Zanaris. Гравці можуть очікувати більше деталей про можливості кастомних серверів, зокрема про технічні аспекти, функції управління та запуск перших тестових серверів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Roblox запроваджує преміум-ігри: нові можливості для розробників і плани на глобальне зростання Попередній запис Roblox запроваджує преміум-ігри: нові можливості для розробників і плани на глобальне зростання
Історія розвитку серії ігор FIFA: від піксельного поля до віртуального стадіону Наступний запис Історія розвитку серії ігор FIFA: від піксельного поля до віртуального стадіону