Garry Newman розкриває деталі s&box: Новий двигун, платформа та самостійні ігри
Garry Newman, творець популярного мод-двигуна Garry’s Mod, поділився новинами про свій новий проект s&box, який давно знаходиться в розробці. У новому пості він детально пояснив, що саме стоїть за цим проектом і чому він так важливий для його студії Facepunch.
s&box має три основні складові:
- Двигун: Ньюман вважає, що одним з головних досягнень s&box стане створення власного ігрового двигуна, який буде повністю контролюватися студією Facepunch. Це дозволить уникнути витрат на Unity, які вже досягають $500 000 на рік, і скоротити витрати на виправлення помилок в чужому двигуні. Довгостроковий план Facepunch – розробляти всі свої ігри на s&box, а також адаптувати двигун для консолей і мобільних пристроїв.
- Платформа: s&box також стане платформою, подібною до Garry’s Mod, де користувачі зможуть перемикатися між різними іграми. Основна відмінність – можливість монетизації для авторів ігор. Ньюман підкреслив, що монетизація буде збалансована, щоб уникнути хижацьких практик на кшталт “платити за перемогу”, як у Roblox, або нав’язливих підписок на мобільних пристроях.
- Самостійні версії ігор: Одна з ключових новацій s&box – можливість експортувати ігри як окремі програми. Це дозволить кожній грі мати власну сторінку в Steam з підтримкою мультиплеєра і VR, без необхідності встановлювати саму платформу s&box. Facepunch планує заробляти на монетизації платформи та власних іграх, створених на цьому двигуні. При цьому, ігри, експортовані як самостійні програми, не матимуть додаткових витрат.
Newman також пообіцяв юридичну гарантію, що Facepunch не змінить своє ставлення до експортованих ігор у майбутньому, навіть у разі надзвичайного успіху окремих проектів.
Проект s&box обіцяє бути значним кроком вперед у розробці ігор, створюючи нові можливості для розробників і гравців по всьому світу.