Blizzard відмовилася від створення власного магазину ігор, що міг стати конкурентом Steam

Blizzard відмовилася від створення власного магазину ігор, що міг стати конкурентом Steam

Blizzard Entertainment мала можливість перетворити свій сервіс Battle.net на магазин для ігор від інших розробників, що могло б зробити його одним із найвпливовіших цифрових платформ для продажу ігор. Про це стало відомо з книги Джейсона Шраєра “Play Nice: The Rise, Fall, and Future Of Blizzard Entertainment”, пише PC Gamer.

Колишній програміст Blizzard Патрік Вайатт та кілька інших розробників пропонували створити цифровий магазин на базі Battle.net задовго до того, як Valve запустила Steam. Ідея отримала підтримку всередині команди, проте керівництво компанії відхилило її.

Ідея цифрового магазину від Blizzard

  • Патрік Вайатт: запропонував перетворити Battle.net на платформу для продажу ігор від різних розробників.
  • Майк О’Браєн: інженер, завдяки якому Battle.net взагалі з’явився, підтримав цю ідею.
  • Керівництво Blizzard: відхилило пропозицію створення цифрового магазину.

Як Steam зайняв місце на ринку

Незабаром після відмови Blizzard, Valve запустила Steam як платформу для доставки оновлень для Counter-Strike. Згодом на Steam почали з’являтися ігри від інших студій, що допомогло платформі зайняти провідне місце на ринку.

  • Запуск Steam: Valve спочатку використовувала Steam для оновлень ігор.
  • Експансія: Steam перетворився на цифровий магазин для ігор від інших розробників.
  • Частка ринку: на сьогодні Steam контролює понад 70% ринку ПК-ігор.

Залишення Blizzard і створення ArenaNet

Вайатт, О’Браєн і Джефф Стрейн, ще один програміст Blizzard, залишили компанію у 2000 році та заснували студію ArenaNet. Вони створили популярну гру Guild Wars, яка стала великим успіхом у жанрі MMORPG.

  • Залишення Blizzard: У 2000 році троє ключових програмістів пішли з компанії.
  • ArenaNet: Нова студія, заснована колишніми співробітниками Blizzard.
  • Guild Wars: Гра, яка принесла ArenaNet визнання на ринку MMORPG.

Книга “Play Nice” та її український переклад

Книга Джейсона Шраєра “Play Nice: The Rise, Fall, and Future Of Blizzard Entertainment” вже доступна для придбання англійською мовою. Українське видавництво MAL’OPUS працює над її перекладом, який очікується у 2025 році.

Книга Джейсона Шраєра “Play Nice: The Rise, Fall, and Future Of Blizzard Entertainment”
  • Дата виходу: Книга вже доступна англійською.
  • Переклад: MAL’OPUS працює над українською версією, яка вийде у 2025 році.
  • Інтерв’ю: Шраєр провів близько 350 інтерв’ю під час написання книги.

Новина про плани Blizzard, які могли б змінити історію ігрової індустрії, показує, як одна невикористана можливість може відкрити двері для інших компаній, зокрема для Valve, яка створила Steam — найвідоміший цифровий магазин ігор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Оригінальна трилогія S.T.A.L.K.E.R. вийде на Nintendo Switch: всі деталі Попередній запис Оригінальна трилогія S.T.A.L.K.E.R. вийде на Nintendo Switch: всі деталі
Найкращі хорор ігри Наступний запис Найкращі хорор ігри, які залишили незабутній слід в індустрії відеоігор