Актор озвучки Assassin's Creed критикує індустрію ігор за надмірну орієнтацію на прибуток

Актор озвучки Assassin’s Creed критикує індустрію ігор за надмірну орієнтацію на прибуток

Актор озвучки Байєка з гри Assassin’s Creed Origins і зірка другого сезону House of the Dragon Абу Бакар Салім висловив свої критичні погляди на сучасну ігрову індустрію в інтерв’ю для Dexerto. Він вважає, що занадто багато грошей витрачається на ігри, в які ніхто не хоче грати, через рішення людей, які не розуміють суті індустрії.

Власний досвід розробки гри

Салім також поділився своїм досвідом роботи над інді-грою Tales of Kenzera: Zau, яка дала йому глибше розуміння процесу розробки. За його словами, створення гри дозволило краще зрозуміти:

  • Скільки праці йде на розробку ігор.
  • Наскільки складним є створення ігрових проектів.
Assassin’s Creed

Ігри як бізнес, а не мистецтво

Актор зазначив, що процес розробки відкрив йому очі на проблему сучасної ігрової індустрії:

  • Ігри розглядаються здебільшого як бізнес.
  • Багато великих компаній прагнуть створити хіти у жанрі живого сервісу (live service), подібні до Fortnite, з акцентом на максимізацію прибутку.
  • Проте Салім вважає, що ігри повинні бути способом самовираження, а не лише засобом для заробляння грошей.

Провали ігор-сервісів

Коментарі Саліма відбивають недавні невдачі великих проектів у жанрі ігор-сервісів:

  • Concord від PlayStation закрили через 14 днів після запуску, незважаючи на 8-річну розробку і великий бюджет.
  • Ігри, як Suicide Squad: Kill the Justice League та Redfall, стали прикладами невдалих спроб переходу від традиційних одиночних ігор до ігор-сервісів, що призвело до критичних і комерційних провалів.

Така тенденція лише підкреслює думку Саліма про те, що індустрія повинна зосередитися більше на мистецтві ігрового процесу, ніж на гонитві за прибутком.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

BioWare підтвердила відсутність DRM в Dragon Age: The Veilguard Попередній запис BioWare підтвердила відсутність DRM в Dragon Age: The Veilguard
NAVI здобули перемогу на IEM Rio 2024: Українська трансляція стала другою за популярністю Наступний запис NAVI здобули перемогу на IEM Rio 2024: Українська трансляція стала другою за популярністю