Актор озвучки Assassin’s Creed критикує індустрію ігор за надмірну орієнтацію на прибуток
Актор озвучки Байєка з гри Assassin’s Creed Origins і зірка другого сезону House of the Dragon Абу Бакар Салім висловив свої критичні погляди на сучасну ігрову індустрію в інтерв’ю для Dexerto. Він вважає, що занадто багато грошей витрачається на ігри, в які ніхто не хоче грати, через рішення людей, які не розуміють суті індустрії.
Власний досвід розробки гри
Салім також поділився своїм досвідом роботи над інді-грою Tales of Kenzera: Zau, яка дала йому глибше розуміння процесу розробки. За його словами, створення гри дозволило краще зрозуміти:
- Скільки праці йде на розробку ігор.
- Наскільки складним є створення ігрових проектів.
Ігри як бізнес, а не мистецтво
Актор зазначив, що процес розробки відкрив йому очі на проблему сучасної ігрової індустрії:
- Ігри розглядаються здебільшого як бізнес.
- Багато великих компаній прагнуть створити хіти у жанрі живого сервісу (live service), подібні до Fortnite, з акцентом на максимізацію прибутку.
- Проте Салім вважає, що ігри повинні бути способом самовираження, а не лише засобом для заробляння грошей.
Провали ігор-сервісів
Коментарі Саліма відбивають недавні невдачі великих проектів у жанрі ігор-сервісів:
- Concord від PlayStation закрили через 14 днів після запуску, незважаючи на 8-річну розробку і великий бюджет.
- Ігри, як Suicide Squad: Kill the Justice League та Redfall, стали прикладами невдалих спроб переходу від традиційних одиночних ігор до ігор-сервісів, що призвело до критичних і комерційних провалів.
Така тенденція лише підкреслює думку Саліма про те, що індустрія повинна зосередитися більше на мистецтві ігрового процесу, ніж на гонитві за прибутком.