Розробка AAA-ігор: чому анонс і реліз можуть відрізнятися на п'ять років і більше

Розробка AAA-ігор: чому анонс і реліз можуть відрізнятися на п’ять років і більше

Марк Дарра, колишній продюсер серії Dragon Age і консультант для The Veilguard, розкрив причини великої відстані між анонсом і релізом AAA-ігор у сучасній індустрії. Він підкреслив, що розробка сіквелів часто не починається паралельно з випуском попередніх частин, а команди розробників переважно працюють над додатковим контентом та DLC. Це може призводити до затягування термінів випуску на кілька років.

Дарра також вказав на тиск з боку видавців, який змушує розробників анонсувати проекти ще до початку їхньої активної розробки. Це може бути пов’язане з потребою у більшому списку проектів для презентації перед інвесторами або для захисту проекту від внутрішніх перегонів.

За словами Дарра, анонсувати ігри на десять років до релізу є ризикованою стратегією, яка може вводити фанатів в оману щодо стану розробки проекту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вийшла нова модифікація для Minecraft, що змінює гру до невпізнання Попередній запис Вийшла нова модифікація для Minecraft, що змінює гру до невпізнання
Supergiant Games випустила третій патч для Hades II: зміни в дарунках, заклинаннях та балансі Наступний запис Supergiant Games випустила третій патч для Hades II: зміни в дарунках, заклинаннях та балансі