Повернення рекрутів у Assassin's Creed Shadows: нові можливості та механіки

Повернення рекрутів у Assassin’s Creed Shadows: нові можливості та механіки

Ubisoft нещодавно підтвердила, що в новій частині Assassin’s Creed Shadows гравці зможуть використовувати механіку призову рекрутів, яка вперше з’явилася в Assassin’s Creed Brotherhood. Ця новина стала особливо цікавою для фанатів серії, які пам’ятають унікальну можливість залучати союзників для допомоги у виконанні завдань. Нова механіка дозволить закликати рекрутів-синобі для підтримки в бою, що додає більше стратегічних можливостей для гравців.

Офіційне підтвердження від Ubisoft

Інформація про повернення механіки рекрутів з’явилася у соціальній мережі X, де було опубліковано зображення, на якому персонаж Наое викликає своїх союзників у битві. Разом із цим Ubisoft підтвердила, що гравці матимуть змогу використовувати своїх рекрутів для бою. Це повертає нас до системи з Brotherhood, яка дозволяла набирати рекрутів, тренувати їх і закликати на допомогу у різних ситуаціях.

Поліпшена система рекрутів

Хоча Ubisoft вже згадувала про можливість створення “мережі шпигунів”, зараз можна припустити, що ця механіка отримає додаткові функції. У попередніх повідомленнях Ubisoft зазначала, що деякі рекрути матимуть унікальні здібності, які будуть корисні для виконання певних місій. Це може свідчити про глибший підхід до розробки цієї системи, ніж у попередніх частинах серії, наприклад, в Assassin’s Creed 3.

Що чекати від Assassin’s Creed Shadows?

Наразі не відомо, наскільки масштабною буде система рекрутів у новій грі. Фанати очікують побачити спеціальні місії для рекрутів та різноманітні варіанти їх використання. На даний момент Ubisoft обмежується загальними натяками, однак гравці можуть розраховувати на цікаві інновації у геймплейних елементах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Історія Pro Evolution Soccer: від легенди до провалу Попередній запис Історія Pro Evolution Soccer: від легенди до провалу
Team Asobi обирає якість замість кількості: Ніколя Дусі про створення сфокусованих ігор Наступний запис Team Asobi обирає якість замість кількості: Ніколя Дусі про створення сфокусованих ігор