Журналісти випробували S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: позитивні відгуки та очікування релізу
Після кількох відтермінувань релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розробники з GSC Game World запросили журналістів випробувати робочу версію гри. Представники медіа поділилися своїми враженнями, більшість з яких виявилися позитивними, хоча деякі технічні недоліки все ще присутні.
Сюжет і геймплей
- Новий герой: Події гри розгортаються навколо головного героя на прізвисько Скіф, який вирушає в Зону відчуження в пошуках аномалії для зарядки артефакту.
- Нелінійність завдань: Гравці можуть обирати різні шляхи виконання квестів, наприклад, співпрацювати з однією фракцією, але згодом її зрадити і отримати винагороду від іншої.
- Складні рішення: Гравцям доведеться приймати морально неоднозначні рішення, як наприклад, вирішити долю провідника, який зрадив героя.
“Сталкери так само скупи на інформацію, як і на боєприпаси, тому пошуки змушують гравців вступати у місцеву боротьбу між угрупованнями.” — журналіст IGN
Взаємодія з NPC та відкритий світ
- Реакція NPC на дії героя: Персонажі гри активно реагують на вчинки гравця. Випадки мародерства можуть вплинути на винагороду за виконані місії.
- Окремий світ і аномалії: Розробники створили великий і деталізований відкритий світ, наповнений цікавими локаціями та небезпечними аномаліями.
“Аномалії все ще представляють серйозну загрозу, а проходити через них нелегко.”
— представник GamesRadar+
Бойова система та складність
- Перестрілки з NPC: Влучення в голову гарантує швидку смерть, що додає напруженості до боїв. Проте боротьба з мутантами менш динамічна через їхню високу живучість.
- Складність гри: Журналісти підкреслюють, що гра не стала надто казуальною і зберігає свій фірмовий хардкорний підхід.
“Влучення в голову — це моментальна смерть для людей, але з мутантами справи йдуть складніше, бо вони справжні ‘губки для куль’.” — Ендрю Браун, GamesRadar+
Графіка та візуальна складова
- Вражаючі пейзажі: Журналісти захоплюються графікою гри, порівнюючи деякі пейзажі з художніми полотнами. Проте, незважаючи на красу, тривале перебування в деяких локаціях небезпечне для героя.
“Деякі пейзажі гри виглядають настільки живописно, що їх можна порівняти з картинами.”
— журналіст VGC
Оптимізація та технічні проблеми
- Оптимізація: Основною проблемою наразі є продуктивність гри та можливі баги. Деякі завдання не вдалося завершити через критичні помилки.
- Сподівання на стабільний реліз: Розробники пообіцяли, що релізна версія буде значно стабільнішою, ніж продемонстрований журналістам робочий білд.
Реліз гри
- Дата виходу: 20 листопада 2024 року.
- Платформи: ПК (Steam, EGS, GOG) та Xbox Series (включно з Game Pass).