Журналісти випробували S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: позитивні відгуки та очікування релізу

Журналісти випробували S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: позитивні відгуки та очікування релізу

Після кількох відтермінувань релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розробники з GSC Game World запросили журналістів випробувати робочу версію гри. Представники медіа поділилися своїми враженнями, більшість з яких виявилися позитивними, хоча деякі технічні недоліки все ще присутні.

Сюжет і геймплей

  • Новий герой: Події гри розгортаються навколо головного героя на прізвисько Скіф, який вирушає в Зону відчуження в пошуках аномалії для зарядки артефакту.
  • Нелінійність завдань: Гравці можуть обирати різні шляхи виконання квестів, наприклад, співпрацювати з однією фракцією, але згодом її зрадити і отримати винагороду від іншої.
  • Складні рішення: Гравцям доведеться приймати морально неоднозначні рішення, як наприклад, вирішити долю провідника, який зрадив героя.

“Сталкери так само скупи на інформацію, як і на боєприпаси, тому пошуки змушують гравців вступати у місцеву боротьбу між угрупованнями.” — журналіст IGN

Взаємодія з NPC та відкритий світ

  • Реакція NPC на дії героя: Персонажі гри активно реагують на вчинки гравця. Випадки мародерства можуть вплинути на винагороду за виконані місії.
  • Окремий світ і аномалії: Розробники створили великий і деталізований відкритий світ, наповнений цікавими локаціями та небезпечними аномаліями.

“Аномалії все ще представляють серйозну загрозу, а проходити через них нелегко.”
— представник GamesRadar+

Бойова система та складність

  • Перестрілки з NPC: Влучення в голову гарантує швидку смерть, що додає напруженості до боїв. Проте боротьба з мутантами менш динамічна через їхню високу живучість.
  • Складність гри: Журналісти підкреслюють, що гра не стала надто казуальною і зберігає свій фірмовий хардкорний підхід.

“Влучення в голову — це моментальна смерть для людей, але з мутантами справи йдуть складніше, бо вони справжні ‘губки для куль’.” — Ендрю Браун, GamesRadar+

Графіка та візуальна складова

  • Вражаючі пейзажі: Журналісти захоплюються графікою гри, порівнюючи деякі пейзажі з художніми полотнами. Проте, незважаючи на красу, тривале перебування в деяких локаціях небезпечне для героя.

“Деякі пейзажі гри виглядають настільки живописно, що їх можна порівняти з картинами.”
— журналіст VGC

Оптимізація та технічні проблеми

  • Оптимізація: Основною проблемою наразі є продуктивність гри та можливі баги. Деякі завдання не вдалося завершити через критичні помилки.
  • Сподівання на стабільний реліз: Розробники пообіцяли, що релізна версія буде значно стабільнішою, ніж продемонстрований журналістам робочий білд.

Реліз гри

  • Дата виходу: 20 листопада 2024 року.
  • Платформи: ПК (Steam, EGS, GOG) та Xbox Series (включно з Game Pass).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

NAVI здобули перемогу на IEM Rio 2024: Українська трансляція стала другою за популярністю Попередній запис NAVI здобули перемогу на IEM Rio 2024: Українська трансляція стала другою за популярністю
IO Interactive анонсувала MindsEye та поділилася планами на Project 007 Наступний запис IO Interactive анонсувала MindsEye та поділилася планами на Project 007