Supergiant Games випустила третій патч для Hades II: зміни в дарунках, заклинаннях та балансі

Supergiant Games випустила третій патч для Hades II: зміни в дарунках, заклинаннях та балансі

Supergiant Games представила третій патч для Hades II у ранньому доступі. Цього разу команда зосередилася на вдосконаленні дарунків від олімпійців, заклинань біля котла та інших аспектів гри. Це оновлення стане останнім перед великою контентною добавкою.

Основні зміни патча включають:

  • Парні та легендарні дари з’являтимуться частіше.
  • У нагородах Харона тепер присутній жах після певного моменту.
  • Інструменти збору, після апгрейду, приноситимуть одну елементальну інфузію для дарів.
  • Захисні кола в Еребі вибивають з рівноваги ворогів, що їх торкаються.
  • Занурення у вимір Хаосу в Полях скорботи більше не змушує пропускати локацію у цьому регіоні.

Крім того, було внесено зміни до аспектів зброї. Наприклад, ненаправлена ​​шкода Колдовського палиці з аспектом Цирцеї тепер впливає на спокій, а Парні мечі з аспектом Артеміди дарують несприйнятливість до “стану” під час атаки у відповідь.

Вівтар також зазнав змін — положення деяких карток та їх вартість було змінено, а частина карток отримала іншу дію.

До котла із зачаруваннями додали нові заклинання. Збирання попелу збільшує рівень здоров’я, здобуття волі — зростає пул магії, кістці дарують броню, а нектар покращує випадковий дар на один рівень.

Сувеніри від Арахни та Селени також були змінені, а сувенір від Артеміди перероблено з нуля — тепер він додає бонус до критичної шкоди в одному регіоні, але скорочує доступний обсяг здоров’я. Бруньки від усіх олімпійців з більшою ймовірністю гарантують відповідні дари.

Редагування були внесені практично в кожен божественний бафф. Наприклад, прокляття Афродіти тепер триває довше і впливає сильніше.

Здібності від Селени продовжують отримувати оновлення, зокрема, місячний промінь тепер вимагає менше магії. Додано нові іконки для дарів Артеміди, благословень та прокльонів Хаосу, а також для спойлерних персонажів.

Поліпшено продуктивність у Розломах Фессалії на системах, близьких до мінімальних вимог. Усі таймери тепер зупиняються, коли відкривається карта міста Ефіри через клітини з кажанами.

Крім цього, було виправлено багато дрібних помилок, включаючи відтворення анімацій Місячної сокири.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розробка AAA-ігор: чому анонс і реліз можуть відрізнятися на п'ять років і більше Попередній запис Розробка AAA-ігор: чому анонс і реліз можуть відрізнятися на п’ять років і більше
Кібератака на Kadokawa Group залишає під загрозою бізнес FromSoftware Наступний запис Кібератака на Kadokawa Group залишає під загрозою бізнес FromSoftware