Space Marine II – повернення до витоків: генеральний директор Saber Interactive розкритикував сучасні віяння геймдева
9 вересня вийшов довгоочікуваний сиквел Warhammer 40,000: Space Marine II для ПК (Steam, EGS), PlayStation 5 та Xbox Series, і гра миттєво здобула популярність. Гравці та критики відзначили захоплюючий ігровий процес, а сама гра отримала високі оцінки, включаючи рейтинг “Дивовижно”. Saber Interactive досягла комерційного успіху, а продажі продовжують зростати.
Генеральний директор Saber Interactive висловився про сучасні ігри
Нещодавно на YouTube-каналі популярного стрімера Asmongold з’явилася реакція на відео «Space Marine 2 – нагадування про те, що ми втратили». У коментарях під роликом користувач, який назвався генеральним директором Saber Interactive Меттью Карчем, висловив свої думки про сучасну ігрову індустрію. Він засудив тренди, що перетворюють відеоігри на надмірно складні продукти або трибуни для пропаганди моральних цінностей. За словами Карча, багато ігор сьогодні вимагають забагато зусиль від гравців і втрачають найважливіший елемент – задоволення та занурення в процес.
Повернення до олдскульних часів
Меттью Карч заявив, що основною метою розробки Space Marine II було створення ностальгічного екшену, подібного до тих, які робили колись. Він також згадав про досвід роботи над Halo, яка при всій своїй простоті затягувала гравців у свій світ і дарувала неймовірні емоції. Гендиректор підкреслив, що такі ігри, як Space Marine II і Wukong, можуть стати початком повернення до часів, коли ігри були більш фокусовані на веселощах та зануренні.
Реакція Карча на LinkedIn
Меттью Карч не підтвердив офіційно авторство коментаря, проте залишив неоднозначний натяк у діловій соцмережі LinkedIn, зазначивши: «Той, хто це написав, начебто справа говорить». Його слова лише підкреслили ставлення керівника до сучасних тенденцій у геймдеві.
Подальші плани щодо Space Marine II
Saber Interactive планує активно підтримувати гру після релізу, постачаючи новий контент. Важливо зазначити, що за додаткову плату продаватимуться лише косметичні предмети, що є позитивним сигналом для гравців, які втомилися від агресивної монетизації сучасних ігор.