Sony використовуватиме штучний інтелект для прискорення розробки ігор на PlayStation
Згідно з новим корпоративним звітом Sony, компанія планує активно використовувати штучний інтелект (ШІ) та машинне навчання для прискорення процесів створення ігор для консолей PlayStation. Це дозволить не лише скоротити час розробки, але й зробить ігри доступними для ширшого кола шанувальників за меншою ціною.
Використання штучного інтелекту у створенні ігор
У звіті зазначено, що ШІ та машинне навчання будуть залучені до різних етапів процесу розробки:
- Зондування та захоплення даних: Використання ШІ для поліпшення технологій збору даних.
- 3D-обробка в реальному часі: Штучний інтелект забезпечуватиме швидке генерування 3D-об’єктів.
- Прискорення розробки: Використання цих технологій дозволить скоротити час та вартість створення ігор.
Приклади успішного застосування
Sony вже використовувала машинне навчання під час створення популярної гри Marvel’s Spider-Man 2. За допомогою ШІ компанія автоматизувала процес синхронізації субтитрів з голосами персонажів різними мовами. Це дозволило:
- Суттєво скоротити час розробки субтитрів.
- Автоматично синхронізувати субтитри з репліками персонажів, що підвищило якість локалізації.
Створення студії Volumetric Capture Studio
Однією з нових ініціатив компанії стане відкриття студії Volumetric Capture Studio, яка займатиметься створенням високоякісних 3D-даних:
- Генерація 3D-даних людей та місць для їх відтворення у відеоіграх.
- Високоякісні зображення: Студія допоможе розробляти ігри з деталізованими персонажами та середовищем.
Плани на майбутнє
У майбутньому Sony планує застосовувати накопичені 3D-ресурси, зокрема дані рухів від своєї нової студії, для подальшого поліпшення ігор. Компанія також розглядає можливість продажу цих ресурсів зовнішнім партнерам, що може відкрити нові бізнес-можливості.