S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – нові деталі після демонстрації на Gamescom 2024

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – нові деталі після демонстрації на Gamescom 2024

На цьогорічній виставці Gamescom 2024 відбулася демонстрація довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Представники сайту Wccftech.com мали можливість ознайомитися з проєктом і поспілкуватися з розробниками GSC Game World. Якщо торішня демонстрація викликала суперечливі почуття, то цього разу журналісти хвалять гру за атмосферну графіку та технологічні досягнення на рушії Unreal Engine 5. Розробники врахували критику та покращили гру, що підтверджується позитивними відгуками на останню версію.

Співпраця з Microsoft

GSC Game World акцентували увагу на партнерстві з Microsoft у рамках програми Game Pass. Розробники зазначили, що корпорація не чинить тиску на команду і не підганяє їх. Основні фінансові витрати студія покриває самостійно, виступаючи де-факто видавцем гри. Гра вийде ексклюзивно на платформах Xbox Series, PC і буде доступна в Game Pass. Для Xbox Series X передбачені два режими якості: Performance Mode при 60 fps та Quality Mode з графічними ефектами при 30 fps. Зараз активно триває оптимізація гри для Xbox Series S.

Графіка та технології

У грі буде реалізовано програмне трасування променів та підтримку технології Nvidia DLSS, що забезпечить високу якість зображення. Хоча розробники експериментують з апаратним трасуванням, його впровадження до релізу не планується. Тривалість одного проходження гри складе від 25 до 40 годин, проте через нелінійний сюжет усю гру можна буде побачити лише після кількох проходжень. Заплановано три кінцівки, що додають реіграбельності проєкту.

Підтримка модифікацій

GSC Game World розуміють важливість підтримки модифікацій, що було ключовим фактором популярності попередніх ігор серії. Планується додати офіційну підтримку модів і набір інструментів для модифікації в Heart of Chornobyl. Хоча ці можливості можуть бути реалізовані не одразу, плани такі є, і фанати матимуть змогу створювати власний контент.

Пострелізний контент

Після релізу гри планується додати мультиплеєр як безплатне оновлення, хоча конкретні деталі поки що не розголошуються. Основний фокус команди наразі спрямований на полірування однокористувацького режиму. Також плануються два сюжетні DLC, які розширять історію персонажів та Зони. Крім того, очікується кілька безплатних оновлень для всіх гравців.

Система A-Life та випадкові події

Одна з ключових особливостей гри — система штучного інтелекту та симуляції життя A-Life, яка генеруватиме випадкові події у світі гри. NPC можуть вступати в бій між собою або з мутантами, а також будуть спеціальні зустрічі, що розповідатимуть невеликі історії, такі як пошук схованок.

Близькість до релізу

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відома своїми численними перенесеннями. Останній раз реліз було перенесено з вересня на 20 листопада. Проте розробники запевняють, що гра близька до завершення. Наразі близько 430 осіб працюють над завершальним поліруванням проєкту, і команда налаштована випустити гру у вказаний термін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Green Hell завершує свій розвиток: останнє оновлення та плани на майбутнє Попередній запис Green Hell завершує свій розвиток: останнє оновлення та плани на майбутнє
Blizzard може працювати над новим RPG-FPS тайтлом AAA класу Наступний запис Blizzard може працювати над новим RPG-FPS тайтлом AAA класу