Ранні кадри відкритого світу Гаррі Поттера
Мартін Гріффітс, програміст двигуна в Hello Games, нещодавно поділився ранніми кадрами розробки першої гри з відкритим світом у всесвіті Гаррі Поттера. Відео демонструє прототип Гоґвортсу, де гравець керує Гаррі Поттером. Хоча графіка не відповідає сучасним стандартам, шанувальники серії легко впізнають відому школу магії.
Несподіваний зв’язок з Quake 3
Гріффітс розповів, що мало хто знає про те, що рання версія цього двигуна використовувалася для портування Quake 3 на PlayStation 2. Він зазначив, що працював над цим проєктом вісім років і досі пишається цим досягненням. Цей зв’язок підкреслює, як технології з одного проєкту можуть впливати на розвиток іншого.
Технічні виклики на PlayStation 2
Одним із улюблених завдань Гріффітса було забезпечення рендерингу з розділенням екрана на чотири частини для локального мультиплеєра в Quake 3 на PS2. Через обмежену пам’ять GPU консолі, моделі відмальовувалися послідовно для кожного з чотирьох вікон, що дозволило обійти необхідність постійного перезавантаження текстур і оптимізувати використання ресурсів.
Внесок у No Man’s Sky та Light No Fire
У подальшій кар’єрі Гріффітс працював над технологіями для No Man’s Sky та Light No Fire. Раніше цього року він пояснив, що технологія міжгалактичних подорожей у No Man’s Sky не є просто “димом і дзеркалами”. Він продемонстрував переміщення між трьома планетами за одну хвилину, показуючи потужність і ефективність двигуна гри.
Висновок
Розкриття Мартіном Гріффітсом деталей своєї роботи не лише дає змогу зазирнути за лаштунки створення відомих ігор, але й підкреслює важливість інновацій та перенесення технологій між проєктами. Несподіваний зв’язок між Гаррі Поттером та Quake 3 свідчить про глибину та багатогранність індустрії відеоігор.