Critical Hit Games представила геймплей детективного ар-деко-нуару Nobody Wants to Die
Студія Critical Hit Games поділилася з порталом IGN десятьма хвилинами чистого геймплею з ар-деко-нуарного детективу Nobody Wants to Die
Valve підтверджує роботу над довгоочікуваним сьомим випуском коміксів Team Fortress 2
Довгоочікувана новина для фанатів Team Fortress 2: компанія Valve підтвердила, що команда, відома своїми шістьма випусками коміксів, активно працює над сьомим розділом
GSC Game World та Maincast передали по 5 млн гривень на підтримку лікарні «Охматдит» після ракетного удару
Українська геймдев-студія GSC Game World, відома своїми видатними іграми «Козаки» та серією STALKER, оголосила про щедру пожертву в розмірі 5 млн гривень на підтримку дитячої лікарні «Охматдит»
Electronic Arts впроваджує нову систему бойових перепусток
Electronic Arts (EA) оголосила про значні зміни у системі бойових перепусток гри Apex Legends, що вже викликали суперечки серед геймерської спільноти
Blumhouse Games планує випустити три нові ігри в 2025 році
Президент новоствореного видавництва Blumhouse Games, Зак Вуд, оголосив про амбіційні плани компанії на наступні роки
Disney Interactive анонсувала гру Disney Pixel RPG для смартфонів
Disney Interactive оголосила про новий проект під назвою Disney Pixel RPG, який розробляється японською компанією GungHo Entertainment.
Бйорн та Дженніфер Панкрац заснували Pithead Studio після виходу з Piranha Bytes
4 липня творчий керівник Piranha Bytes Бйорн Панкрац разом із дружиною Дженніфер Панкрац оголосили про створення власної студії Pithead Studio
Ubisoft San Francisco випустила патч для XDefiant, що покращує продуктивність на PS5
Ubisoft San Francisco викотила патч для XDefiant, покликаний виправити проблеми з продуктивністю на PS5. Гравці, які грають у режимі 60 Гц, раніше скаржилися на скачки кадрів
Ubisoft співпрацює з double jump.tokyo для розробки Champions Tactics: Grimoria Chronicles
Попри протести спільноти, Ubisoft продовжує активну діяльність у сфері NFT та блокчейн-технологій
Розробники здивували використанням можливостей PlayStation 5
Архітектор PlayStation 4 та PlayStation 5, Марк Церні, був приємно здивований тим, як розробники ігор скористалися можливостями консолей нового покоління