Konami мріє про співпрацю з Хідео Кодзимою, але без обіцянок

Konami мріє про співпрацю з Хідео Кодзимою, але без обіцянок

Офіційно цього не підтверджували, але вважається, що під час релізу Metal Gear Solid V стосунки між Konami та Хідео Кодзимою значно погіршилися. Наприклад, його ім’я прибрали з обкладинки The Phantom Pain. Однак зараз представники Konami відкрито заявляють, що хочуть знову попрацювати з Кодзимою.

Японський канал Konami опублікував відео, де продюсер Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Норіакі Окамура відповідає на запитання глядачів. Одне з питань звучало так: «Чи є шанс, що оригінальні розробники повернуться до створення, спільного виробництва чи нагляду над серією Metal Gear?»

«У мене немає права говорити за будь-кого поза нашою компанією або вгадувати, що вони думають. Але особисто для мене було б найвищою честю знову попрацювати з паном Кодзимою та рештою команди. Це була б просто мрія», – відповів Окамура. Він також додав, що колишня команда Metal Gear (включно з Кодзимою) зараз займається іншими проєктами — «такою є поточна реальність». Тобто жодних обіцянок щодо повернення Кодзими до Metal Gear Окамура давати не став.

Норіакі Окамура працює над Metal Gear з 2005 року, починаючи з Metal Gear Acid 2. Єдиною номерною частиною, над якою він працював, була The Phantom Pain.

Ось ще кілька деталей з інтерв’ю:

  • Кодзиму та всю оригінальну команду Snake Eater обов’язково вкажуть у титрах рімейку.
  • Майже все озвучення в рімейку залишилося старим, але деякі діалоги, пов’язані з поясненням управління, все-таки записали заново. Деякі актори вже померли, тому їх нові репліки змонтували з існуючих фраз, отримавши всі необхідні дозволи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

CD Projekt відкрила нову студію в Бостоні для створення сиквелу Cyberpunk 2077 Попередній запис CD Projekt відкрила нову студію в Бостоні для створення сиквелу Cyberpunk 2077
Велика хвиля звільнень у Ubisoft Toronto вразила галузь ігор Наступний запис Велика хвиля звільнень у Ubisoft Toronto вразила галузь ігор