Electronic Arts впроваджує нову систему бойових перепусток
Electronic Arts (EA) оголосила про значні зміни у системі бойових перепусток гри Apex Legends, що вже викликали суперечки серед геймерської спільноти. За новою системою, яка вступить у силу з 22 сезону, сезони будуть поділені на два етапи, кожен з яких потребуватиме окремої оплати за бойовий перепустку.
Одним із основних змін є відмова від можливості придбання нового БП за ігрові монети, зібрані в попередньому сезоні. Тепер перепустку можна буде придбати тільки за реальні гроші: за $9,99 за базовий варіант та $19,99 за розширений набір.
Крім того, кількість рівнів, які потрібно буде завоювати для отримання всіх косметичних предметів, скоротиться з 110 до 60. Це водночас означає видалення нагород за минулі бойові перепустки, які мало використовувалися гравцями.
Розробники обіцяють, що в новій системі буде вдвічі більше цінних матеріалів та на три легендарних/епічних набори більше порівняно з попереднім варіантом.
Однак, не всі гравці оцінили нововведення позитивно. У соціальних мережах вже з’явилися вислови невдоволення з приводу нових умов оплати. Відгуки від користувачів Reddit вказують на те, що нова система змушує гравців витрачати більше грошей за кожен сезон, що не є поліпшенням для ігрової спільноти.
Попри критику, представники EA вважають, що перехід до реальної валюти дозволить знизити ціни на бойові перепустки, зробивши їх доступнішими для широкого кола гравців. Нова система також передбачає підвищення кількості нагород у преміум-перепустці «Преміум+», що має сприяти збільшенню зацікавленості учасників у сезонах гри.
Зміни запроваджено з метою покращення ігрового досвіду та підтримки тривалості активності гравців у грі Apex Legends.