Doom: The Dark Ages відкриває новий вимір бойових ігор
У новій грі “Doom: The Dark Ages” розробники з id Software повертаються до коренів легендарної серії, звертаючи увагу на те, що кожен снаряд має значення. Головний творчий директор Г’юго Мартін розповідає, що нова гра є духовним наступником оригінального “Doom”. Вона переносить нас у середньовіччя, коли бійці використовували Slayer як найвищу суперзброю. Це не просто продовження “Doom Eternal”, але повернення до початку, до моменту, коли “Doom” став культовим.
Мартін пояснює, що стимулом для створення “Doom: The Dark Ages” стала потреба змінити основи гри, швидкість руху та ритм боїв. Він зауважує, що кожен снаряд мав значення в оригінальному “Doom”, і це стало ключовим принципом для нової гри.
У “Doom: The Dark Ages” гравці відчують себе важчими, сильнішими і більш заземленими, знову використовуючи стрейфінг до прицілювання, щоб уникати снарядів і доставляти точні постріли. Гра пропонує плоскіші та щільніші бойові арени, в яких гравці відчувають себе, як у повноцінному перепічці, маневруючи між снарядами та демонами.
Завдяки новому механізму idTech, “Doom: The Dark Ages” забезпечує феноменальну графіку та динамічний геймплей. Це дозволяє гравцям отримати неймовірний досвід на консолі Xbox Series X. Але навіть під час епічних боїв, можливо, гравці не помітять, скільки демонів вже оточили їх.