Doom на об’ємному дисплеї: Ютубер Ancient запустив культову гру на незвичайній платформі
Культова гра Doom, що вийшла майже три десятиліття тому, не припиняє надихати геймерів та розробників на нові експерименти. Цього разу відомий Ютубер Ancient, що спеціалізується на запуску Doom на різних гаджетах, представив свій останній проект — Doom на об’ємному дисплеї. Цей інноваційний підхід показав, як класична гра може виглядати на платформі, побудованій із сучасних доступних технологій.
Що таке об’ємний дисплей?
Об’ємний дисплей — це пристрій, що створює зображення у просторі за допомогою швидко обертового масиву світлодіодів. Завдяки швидкому обертанню та зміні світлових сигналів у певній послідовності, дисплей може створювати тривимірні зображення, що нагадують голограми. Попри обмеженість цієї технології, такий дисплей дозволяє показувати не лише статичні об’єкти, але й динамічні сцени, як-от ігри.
Успіх та обмеження експерименту
Хоча запуск Doom на об’ємному дисплеї виглядає вражаюче, технологія має кілька значних обмежень. Однією з них є дальність промальовування. Через невеликий розмір дисплея, який використовував Ancient, огляд у грі виявився набагато гіршим порівняно з оригінальною версією, а також багатьма старими 3D-іграми.
Також є питання щодо роздільної здатності. Збільшення кількості світлодіодів теоретично могло б покращити якість зображення, але це ускладнить програмування та збільшить вагу і розмір пристрою.
Технічні труднощі: шум та керування
Одним із викликів стала проблема з шумом. Мотор, який забезпечує обертання дисплея, створює достатньо гучний звук під час роботи, а додатковий свист повітря підсилює шумовий ефект. Захисний купол міг би частково вирішити це питання, проте це додало б конструкції додаткової ваги та обмежило б огляд.
Нові можливості для класики
Незважаючи на всі технічні обмеження, цей експеримент є чудовою демонстрацією можливостей об’ємних дисплеїв. Запуск Doom на такій платформі підтверджує, що класичні ігри можуть отримати нове життя завдяки інноваційним підходам. Ancient довів, що навіть прості технології можуть створити щось надзвичайне.