STALKER 2: Heart of Chernobyl вийде на Xbox Series S, оптимізація забезпечила стабільність
Розробники з GSC Game World поділилися своїми думками про оптимізацію STALKER 2: Heart of Chernobyl для Xbox Series S.
IO Interactive анонсувала MindsEye та поділилася планами на Project 007
Компанія IO Interactive оголосила про свої амбітні плани на майбутнє, в тому числі про випуск нового AAA-бойовика MindsEye, а також про розробку гри Project 007.
Журналісти випробували S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl: позитивні відгуки та очікування релізу
Після кількох відтермінувань релізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розробники з GSC Game World запросили журналістів випробувати робочу версію гри.
NAVI здобули перемогу на IEM Rio 2024: Українська трансляція стала другою за популярністю
13 жовтня українська кіберспортивна команда Natus Vincere (NAVI) здобула перемогу на престижному турнірі IEM Rio 2024 з Counter-Strike, обігравши у фіналі команду MOUZ.
Актор озвучки Assassin’s Creed критикує індустрію ігор за надмірну орієнтацію на прибуток
Актор озвучки Байєка з гри Assassin’s Creed Origins і зірка другого сезону House of the Dragon Абу Бакар Салім висловив свої критичні погляди на сучасну ігрову індустрію в інтерв’ю для Dexerto.
BioWare підтвердила відсутність DRM в Dragon Age: The Veilguard
BioWare офіційно заявила, що їх нова гра Dragon Age: The Veilguard на ПК не буде використовувати захист DRM, зокрема популярну технологію Denuvo, яку EA активно застосовувала в своїх попередніх релізах.
Новий персонаж у MultiVersus: амазонка Нубія зі всесвіту DC
Warner Bros. Games і Player First Games оголосили про випуск нового персонажа у грі MultiVersus.
Масштабний витік даних: Game Freak стала жертвою хакерської атаки
Студія Game Freak, відома як творець франшизи Pokémon, офіційно підтвердила, що зазнала хакерської атаки.
NAVI перемагають на IEM Rio 2024: історична перемога та шлях до IEM Katowice 2025
Natus Vincere (NAVI) виграють IEM Rio 2024, подолавши команду MOUZ у фінальному матчі з рахунком 3:1 у серії Best of 5.
Blizzard відмовилася від створення власного магазину ігор, що міг стати конкурентом Steam
Blizzard Entertainment мала можливість перетворити свій сервіс Battle.net на магазин для ігор від інших розробників, що могло б зробити його одним із найвпливовіших цифрових платформ для продажу ігор