Покращена версія Ghost of Tsushima: Director’s Cut для ПК: значне оновлення з деякими недоліками
Британська редакція Digital Foundry провела детальний аналіз графічних відмінностей між версіями гри Ghost of Tsushima: Director’s Cut для ПК та PS5. На думку експертів, гра виглядає чудово на обох платформах, але має й кілька недоліків.
Хоча ПК-версія демонструє помітні покращення, такі як підтримка DLSS, вища роздільна здатність, збільшена відстань огляду та детальніша рослинність, деякі користувачі стикаються з технічними проблемами. Зокрема, власники материнських плат з PCIe 3.0 х8 часом відчувають нестабільну частоту кадрів через проблеми з керуванням пропускною спроможністю PCI Express.
Digital Foundry також відзначила, що попри ці недоліки, ПК-версія гри є значним оновленням у порівнянні з консольною версією для PS5. Гра на ПК пропонує більш плавний та деталізований ігровий досвід завдяки сучасним технологіям та покращеній графіці.
Загалом, Ghost of Tsushima: Director’s Cut на ПК є вищим за середній рівень порівняно з версіями для консолей, пропонуючи гравцям чудові враження та високий рівень деталізації.