Скасування Project T: Behaviour Interactive згортає розробку PvE-шутера у всесвіті Dead by Daylight

Скасування Project T: Behaviour Interactive згортає розробку PvE-шутера у всесвіті Dead by Daylight

У травні цього року Behaviour Interactive анонсувала новий PvE-шутер Project T, який мав стати наступним проєктом студії Midwinter Entertainment. Гра обіцяла вражаючий ігровий досвід для чотирьох гравців у всесвіті Dead by Daylight. Оголошення супроводжувалося запуском програми інсайдерів, завдяки якій перші тестери змогли випробувати гру на ранніх стадіях розробки. З моменту анонсу у геймерів виникло багато сподівань щодо потенціалу цього проєкту.

Зупинка розробки та причина

Нещодавно Behaviour Interactive оголосила про припинення розробки Project T у своєму екс-твіттері. У зверненні до гравців студія пояснила, що протягом літа проводилися перші закриті тестування гри. Частина гравців залишилася задоволена цим PvE-шутером, відзначаючи унікальні елементи геймплею та загальний потенціал проєкту. Однак після глибшого аналізу студія дійшла висновку, що Project T має значні комерційні ризики, що й стало причиною прийняття рішення про скасування.

Ігрові особливості та невтілені ідеї

Project T обіцяла стати захопливою кооперативною грою, яка мала розширити вже відомий всесвіт Dead by Daylight. Гравцям пропонувалося взяти участь у боротьбі з породженнями сутності, використовуючи зброю та вибухівку на великих локаціях. Для забезпечення динамічного та зручного переміщення, розробники планували впровадити транспортні засоби. Ці елементи могли б додати новий рівень глибини до всесвіту гри та запропонувати гравцям різноманітний досвід.

Висновок та подальші плани Behaviour Interactive

Скасування Project T стало несподіванкою для багатьох шанувальників студії. Behaviour Interactive залишається однією з провідних компаній у галузі, відомою своєю успішною франшизою Dead by Daylight. Хоча скасування нового проєкту може виглядати як крок назад, це свідчить про обережний підхід компанії до своїх інвестицій та бажання зосередитися на тих проєктах, які мають кращі шанси на успіх. Що саме станеться далі з ігровим всесвітом Dead by Daylight та Midwinter Entertainment, поки невідомо, але можна сподіватися, що майбутні анонси від Behaviour Interactive принесуть ще більше захоплюючих новин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Rockstar Games впроваджує BattlEye для боротьби з читерами в GTA Online Попередній запис Rockstar Games впроваджує BattlEye для боротьби з читерами в GTA Online
Даг Кокл оголосив дату виходу The Witcher: Sirens of the Deep Наступний запис Даг Кокл оголосив дату виходу The Witcher: Sirens of the Deep