Dune: Awakening стикається з труднощами адаптації для Xbox Series S, але розробники залишаються оптимістичними
Dune: Awakening, одна з найбільш очікуваних MMO від Funcom, стикається зі значними труднощами в процесі адаптації для консолі Xbox Series S. Скотт Джуніор, директор продукту Funcom, визнав, що це завдання є серйозним викликом для команди розробників. Незважаючи на те, що гра планується до випуску також на PlayStation 5 та ПК, саме на останній платформі відбудеться первинний реліз.
Оптимізація для різних конфігурацій
Джуніор пояснив, що значна частина часу закритих бета-тестів була присвячена оптимізації гри для різних конфігурацій обладнання. Зокрема, розробники активно працюють над впровадженням технологій, таких як FSR (FidelityFX Super Resolution), щоб підвищити продуктивність гри. Попри те, що власники потужних відеокарт зможуть насолоджуватися грою на високих налаштуваннях, Funcom прагне забезпечити доступність гри для старішого обладнання.
Масштаб і продуктивність на старих системах
Незважаючи на амбітний масштаб Dune: Awakening, Джуніор запевнив, що гра буде добре працювати навіть на старих системах. Це стане можливим завдяки оптимізації та використанню сучасних технологій, що дозволяють знизити вимоги до обладнання без втрати якості гри.
Майбутнє бета-тестування і реліз гри
Джуніор також зазначив, що наступний етап бета-тестування буде сфокусований на перевірці роботи серверів при максимальному навантаженні. Розробники планують збільшити кількість учасників бета-тестування перед релізом гри, який заплановано на початок 2025 року. Хоча про проведення відкритої бета-версії поки що нічого не відомо, кількість запрошень на тестування значно зросте ближче до дати виходу гри.