Нейромережа Google створила грабельну версію Doom без традиційного ігрового движка
Компанія Google оголосила про значний прорив у сфері нейромережевих технологій. Група дослідників створила інноваційну систему під назвою GameNGen, яка здатна відтворювати гру Doom без використання традиційного ігрового движка. Це досягнення стало можливим завдяки використанню нейромережевих технологій, які дозволили GameNGen успішно симулювати гру на швидкості 20 кадрів за секунду, працюючи лише на одному тензорному процесорі Google TPU.
Основні факти:
- Назва технології: GameNGen (скорочено від Game Engine).
- Продуктивність: Відтворення Doom на швидкості 20 кадрів за секунду на одному TPU.
- Метод навчання: GameNGen було навчено на основі записів реального геймплею, що дозволило моделі симулювати складні ігрові процеси, такі як обчислення броні та здоров’я, атака ворогів, пошкодження об’єктів і відкриття дверей.
- Якість симуляції: За словами дослідників, якість генерації настільки висока, що в коротких кліпах група людей ледве могла відрізнити реальний геймплей від симуляції, хоча у довгих відео все-таки з’являються артефакти.
- Обмеження: GameNGen має обмежену пам’ять, що дозволяє їй зберігати лише три секунди історії гри. Це змушує нейромережу вдаватися до інших методів, наприклад, «підглядати» кількість здоров’я на екрані.
Потенційні можливості:
Дослідники вважають, що такі моделі, як GameNGen, можуть значно знизити складність розробки відеоігор. Це відкриває нові горизонти для створення ігор, коли зміни можуть описуватися простими словами або зображеннями без необхідності складного інструментарію. Також є можливість швидкого створення ігрових рівнів на основі лише кількох кадрів.
Цей прорив може змінити підхід до розробки відеоігор у майбутньому, знижуючи складність процесу та роблячи його більш доступним для широкого кола розробників.