Хідетакі Міядзакі розглядає можливість екранізації Elden Ring, але шукає досвідченого партнера
Голова FromSoftware Хідетакі Міядзакі розглядає можливість адаптації успішної гри Elden Ring у форматі фільму, але виразив сумніви щодо здатності студії самостійно впоратися з такою задачею. Міядзакі підкреслив важливість наявності сильного партнера, який міг би взяти на себе цю відповідальність.
Не бачу жодних причин заперечувати іншу інтерпретацію або адаптацію Elden Ring, наприклад, у форматі фільму. Але я не думаю, що у мене чи FromSoftware достатньо знань та навичок, щоб виробляти щось на іншому носії. Тож тут у гру вступить дуже сильний партнер, — зазначив Міядзакі.
Глобальний успіх Elden Ring
Elden Ring, яка була випущена в лютому 2022 року, стала справжнім хітом, досягнувши позначки в 25 мільйонів проданих копій. Гра отримала численні нагороди, включаючи титули “Гра року” на престижних церемоніях DICE Awards, The Game Awards 2022 та The Steam Awards 2022. Вже на етапі розробки, видавець гри Bandai Namco натякав на можливість її адаптації для “різних інших галузей”, що викликало чутки про кіно- чи телеадаптацію.
Інтерес до адаптації
Міядзакі підтвердив, що інтерес до адаптації Elden Ring у форматі фільму існує, але не уточнив, чи вже є конкретні пропозиції або домовленості. Попри це, офіційних заяв щодо майбутніх екранізацій поки що не було.
Доповнення Shadow of the Erdtree
Нещодавно, 21 червня, вийшло доповнення до гри під назвою Elden Ring Shadow of the Erdtree, яке отримало високі оцінки на Metacritic. Однак, незважаючи на це, відгуки користувачів у Steam були посередніми, з критикою щодо слабкої продуктивності та підвищеної складності, які стали основними причинами невдоволення.